Dags för en vilotimma

1kommentarer

Det är helt tyst i lägenheten för tillfället, så tyst att det inte skulle förvåna mig om grisen från "Saw" skulle hoppa fram bakom en dörr och ta mig till en äcklig håla. Jag lyckas i alla fall hålla de tankarna borta genom att kolla på gamla Disneyfilmer som lyser upp dagen när man är sjuk. Vet inte riktigt vad jag ska tycka och känna när jag kan inprincip alla repliker och alla sånger...
Men har man vuxit upp med alla Disneyklassiker så hör det väl till att man fullständigt älskar dem.
Just nu känns det bara skönt att få stanna hemma från skolan och vila upp sig. Men ikväll måste jag iväg till dansskolan eftersom vi repar inför en föreställning på Oscarsteatern som ska vara i april. Snart alltså... Och det blir extra rep imorgon också. Aja snart är det påsk, då blir det godis, presenter, pengar och bäst av allt sovmorgon!

Lägger upp en bild från gårdagens konsert också. Den finns också på min instagram: clariceamanda

1 kommentarer

Elsa ;)))

22 Mar 2013 19:06

I löööööve and stalkar din blooooogg!!!!!! Min vardagsförgyllare

Svar: haha tack Elsa! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej