Landslide

0kommentarer

"I've been afraid of changing, cause i buildt my life around you"

Yes, 10 dagar kvar till slutet av AF. Veryveryvery sad....
Det känns verkligen som om efter klassresan till Mallorca så har min klass inga fler tårar att fälla eftersom vi grät där som vattenfall i två timmar. Så på niornas avslutningskonsert i konserthuset så var min klass den enda som inte grät. Och på balen så var det bara min klass som inte hade ett tal över hur mycket vi alla betyder för varandra och hur mycket vi älskar AF. Istället så sjöng vår barbershop och det var typ bättre än om någon i klassen hade ställt sig upp och uttryckt sin kärlek.

Och var hade vi vår bal? Jo på Skansen! Åååh det var så fint och alla hade klätt sig så sjukt snyggt. Killarna var så stiliga och tjejerna såg typ snyggare ut än någonsin. Jag och några klasskompisar fotograferade hemma hos mig och jag började seriöst gråta för jag vill inte lämna mina fantastiska vänner.

Det skulle vara väldigt tragiskt om jag inte lyckas hålla kontakten med dem.. Som tur är kommer jag ha några av mina nuvarande klasskompisar på gymnasiet och jag kommer förhoppningsvis också kunna träffa några andra som går kvar i stan. Under veckan blir mina två sista konserter av med flickkören och det kommer låta så bra. Haha det känns faktiskt lite kul att säga att jag är en körtjej. Men så är det. Vi har utvecklats så mycket med min körledare och även fast hon kan vara svår så är jag otroligt tacksam för vad hon gjort för mig och för att hon tror på mig.

Och på fredag blir det solo/ensemblekonsert. Det är typ till för oss nior. Vi ska få säga "hejdå" genom att sjunga solon och massor med gamla sånger. I'm very excited!

Kommentera

Publiceras ej