Stjärnor och snö

0kommentarer

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar! Det var väl roligt, HURRA!"
-Sa svenskarna en dag i april...

Ja, våren får väl vänta nu när det har blivit några grader kallare. Idag har jag repat inför Oscars från kl.11-16. Det var jättekul men jobbigt och jag hörde när gruppen under oss kom in för att repa så sa de "Gud vad äckligt det luktar..". Vilket sammanfattar vårt intensiva träningspass.

Trots ett härligt avslut på dagens rep började det inte så bra för min del. Jag försov mig imorse och kom nästan för sent, därefter fick jag nackspärr 10 sekunder efter att repet börjat. Jag tror jag vred till den eller något. Så jag satt i kanske 30 minuter innan jag bet ihop och körde ändå. Det släppte tack och lov lite grann efter en timme eller två...
När jag sen var på väg hem började snön dra igång. Nu snöar det för fullt och jag sitter och tar egopics som jag pyntar med effekter och stjärnor..

Kommentera

Publiceras ej