Ojoj..

0kommentarer

Min bloggapp har laggar i typ två dagar så har inte kunnat skriva något om fredagen och lördagen.

I fredags repade jag ju med klassen men blev sen dålig i magen och gick hem för jag kunde knappt stå upp. Jag stannade i soffan resten av dagen och på kvällen tittade jag och pappa på Star Wars! Älskaaa!! Jag är fullständigt kär i Star Wars och säkert sett alla filmer minst fem gånger. De kör ju ett Star Wars-maraton på sexan nu så jag kommer vara vid tv:n varje kväll kl.21 och titta.

Igår var jag på något så roligt som körinternat. Ja man hör ju hur kul det låter... Nej men seriöst, vi satt och sjöng samma låt i tre timmar innan vi gick vidare. Det som lyste upp dagen var att vi bjöds på brownies och vi nior fick planera vår avslutningssketch som man visar på sommarresorna vi gör varje år. Det här året blir det bara en helg på koviken utan konserter vilket egentligen är ganska skönt. Så idag blir det bara en timmes körinternat för min del för sen sticker jag till Oscarsteatern med Aina och repar där istället till klockan åtta. Det kommer faktiskt bli jätteroligt och alla danser är så himla bra! Men nu måste jag gå och packa mina grejer och inte bli försenad!

Kommentera

Publiceras ej