Grattis på din födelse(i förskott)dag!

0kommentarer

Ojojoj! April är här, solen skiner, kompisar kommer tillbaka från sina landställen och alla repetitioner kickade igång redan igår. Idag har jag hunnit med ett rep på tre timmar, presentshopping och tro det eller ej jag hann äta!

Nu är jag hemma hos Maia med mina tjejkompisar och vi firar att hon fyller 16 år på söndag. Grattis Maia! Jag sitter just nu på köksbänken med Filippa och blickar över de andra för att lyssna på deras samtalsämnen. Vi har lyckats dra slutsatsen att de enda vi pratat om idag är killar, kända killar, snygga killar, homosexuella killar, killar vi känner, killar vi gillar och killar vi inte gillar. Men samtalet går sedan vidare till vårt favoritämne: serier. (Jag överdriver såklart)
Om ett litet tag ska vi ge vår gemensamma present till Maia och då hoppas jag vi kommer in på något mer spännande samtalsämne;)

Men just nu kan jag bara tänka på mat!

Kommentera

Publiceras ej