City

0kommentarer

Under sista föreställningen igår ringer min bästa kompis mig och berättar hur klasskonserten gick. Vänta ska förklara, jag kunde inte komma på konserten för det blev en för stor tidskrock mellan konserten och Oscars så jag blev tvungen att välja... Och jag kunde inte bara hoppa ur Oscars då det skapar problem för så många... I alla fall så gick tydligen konserten jättebra och i slutet sjöng killarna "min hjärta vän" till tjejerna och gav dem sedan rosor. Det fick faktiskt mina tårar att rinna för jag älskar min klass så mycket och hade så gärna velat vara där på våran sista klasskonsert. Det kommer fler konserter men som är med massor av andra människor. Så jag fick gråta en stund. Det var dock lite kul när alla danskompisar kom fram och frågade vad som hade hänt och jag svarade "jag missade min klasskonsert och alla killar sjöng för tjejerna!" med rött ansikte och gråt i halsen. Alla fick tänka efter en stund över hur de skulle reagera men allt slutade i ett stort kramkalas.

Går igenom sköna Stockholm på väg hem efter att ha repat Footloose i fem timmar. Vissa roller är ju så himla roliga att man inte kan låta bli att skratta. När jag kommer hem måste jag börja packa eftersom jag beger mig till Arlanda kl.03.00 imorgon. Om någon har missat så ska jag och min klass till Mallorca!!! Alla var så himla taggade idag och jag tror jag måste ha skrikit "Mallorca imorgon!" minst femtio gånger.. Vädret blir förhoppningsvis vad vi väntat oss så man får gå runt i shorts och bada utan att ångra det.

Kommentera

Publiceras ej